22 januari 2013

Moonrise Kingdom

Fredagen började med att jag åkte till Danmark tillsammans med bästa Cornelia och Maja för att vårt band skulle få spela på Ålborgfestivalen. 
Så himla bra helg, med mycket kånkande på instrument, varm choklad, alldeles för mycket pommes frites och så ett helt gäng härliga goa människor som vi lärde känna. På söndag kom vi hem igen, helt utmattade och idag fick jag åka hem från skolan för att bli frisk. Så nu har tisdagen tillbringats i soffan, insvept i mitt prinsesstäcke, tittandes på Moonrise Kingdom (en väldigt charmig film) och nu ska jag försöka knäcka några matematiska tal. Puss

6 kommentarer:

  1. Sv:tusen tack!! Det är jag som tar alla bilder om det inte står något annat under bilden/bilderna. :)

    SvaraRadera
  2. Lätt jag som gjorde den resan bra! Ingen tvek!!

    SvaraRadera
  3. Du vet vem jag e!

    SvaraRadera